Recenzija: Tri puta ti – Federico Moccia

Da li ste nekada čitali knjigu “Tri metra iznad neba” ili gledali ultrapopularni film snimljen po njoj?

Pretpostavljam da većina vas jeste! 🙂

Odmah da vam kažem, vodile su se mnoge rasprave da li je bolja Babi ili Gin. Da li je prvi dio trebao završiti onako kako je završio? Da li je drugi dio “Želim te” bio korak unazad i šok za sve ljubitelje neponovljive ljubavne priče između glavnih likova ili ipak surova realnost koja se ponovo ispostavila bolja od očekivanog? Da li je drugi dio trebao završiti onako kako je završio, već smo zavoljeli tu neustrašivu djevojku koja nije tipična uplašena i nježna dama kakve su najčešće heorine ljubavnih knjiga? Polemisala sam i ja o mnogim detaljima, meni je bila draža Gin odmah da vam kažem i bilo mi je drago što se pojavila u drugoj knjizi.

Nisam ni sanjala da ću nakon više od 10 godina od čitanja prvog i drugog dijela sasvim slučajno jednog lijepog dana u knjižari ugledati naslov “Tri puta ti”. Odmah sam je uzela sa police, prije nego sam uočila ko je pisac jer mi je izgledala poznato. Kada sam pročitala da je pisac Fecerico Moccia, u tom momentu sam bila potpuno šokirana da ja kao veliki zaljubljenik u knjige ne znam ni da postoji TREĆI DIO, a kamoli da ga mogu kupiti u knjižari u koju dolazim godinama. Objavljen je 2017. godine – tri godine sam živjela u neznanju.

Ti puta ti je objavljen u dvije knjige: Tri puta ti – Prvi dio i Tri puta ti – Drugi dio. Naravno, momentalno sam kupila oba dijela, jedva čekala da dođem kući i da počnem čitati. Radovala sam se što ću ponovo ući u živote glavnih likova, vidjeti kako su sada kao mladi i uspješni ljudi, odrasli, kao što sam odrasla i ja u odnosu na prvo čitanje kada sam se prvi put upoznala s njima.

Ova recenzija neće biti slična recenzijama koje sam pisala do sad. Razlog je jednostavan – preemotivno sam je doživjela:

Čitala sam i čitala… i plakala i plakala. Ponovo čitala i čitala… i plakala i plakala. Mama je u nekoliko navrata ušla u sobu i rekla da će mi oteti knjigu ako ne prestanem plakati. Nisam očekivala takva dešavanja u trećoj knjizi i ne sviđa mi se kako je završila. Ali to je život, loše stvari se dešavaju, a protiv ljubavi se ne može (nažalost). Nekoliko dana poslije završetka čitanja sam razmišljala da li sam pogriješila što sam uopće željela saznati šta se dešavalo u trećem dijelu. Nikada više neću biti ista nakon čitanja ovog finalnog dijela i tu se sad ništa ne može.

Ukoliko ste i vi zaljubljenici u Tri metra iznad neba, ne samo u prenapuhani film, dobro razmislite da li želite ući u svijet odraslih nama tako dragih likova i saznati šta se dešavalo dalje.

Ko voli knjige, voljet će i italijanske verzije filmova: Tre Metri Sopra il Cielo i Ho Voglia di te koji su izašli davno, još dok španska verzija nije bila ni u planu. Naravno, ja sam to sve davno pregledala (prije više od 10 godina) pa to što vam kažem da mi se filmovi baš sviđaju je samo mišljenja mene kao tinejđerke, a ne mene kao “odrasle osobe”.

Za one koji baš, baš žele znati šta se dešava, dobro razmislite da li ćete nastaviti sa čitanjem…

Jeste li sigurni?

Napomena za one koji su gledali samo film: Hugo/Ace se u knjizi zove Step.

Šest godina poslije, Babi otkriva Stepu da ima sina.

Step iznajmljuje stan u gradu za koji Gin ne zna.

Step vara Gin sa Babi.

Gin je trudna.

Step i dalje vara Gin.

Gin saznaje da ima rak i da vjerovatno neće preživjeti.

Gin to krije od Stepa jer osjeti da nešto nije uredu.

Gin rađa djevojčicu Auroru.

Step saznaje da Gin ima rak.

Gin umire.

Stepu je žao.

Step i Babi su ponovo zajedno, u kući na plaži odakle je sve počelo.

Je li vam žao što ste pročitali šta se desilo?

Da li je nekada bolje živjeti u neznanju?

Ovaj treći dio ima OSAMSTO STRANICA. Pročitala sam ih za dva dana da bi na kraju završilo tako kako je završilo. Ako bude snimljen film po ovoj knjizi, ne znam da li ću ga gledati. Bila sam tako ljuta!!! Da, znam, većini se svidjela Babi jer je tako divna, nježna, krhka – ali njeni postupci su bili užasni i ne mogu da vjerujem da bi iko normalan pored onakve Gin koja je lojalna, neustraživa, zanimljiva na kraju izabrao onu koja ga je na najgori način iskoristila samo da bi mu rekla da ga ne voli više i da se udaje z nekog drugog (u prvom dijelu – a i u drugom su imali sličnu scenu). A i on… nakon toliko godina sretnog života sa Gin, on IZNAJMLJUJE STAN i živi “podvojeni život” sa Babi. Ogorčena sam i mislim da je moj srednjoškolski ideal kojem se sam nekada težila nakon ove knjige totalno uništen!

Knjigu je prevela Čarobna knjiga (Beograd), a možete je kupiti online na njihovoj stranici: PRVI DIO (879,20 dinara) i DRUGI DIO (879,20 dinara).

Ako živite u BiH (kao ja), knjigu možete kupiti preko portala Knjiga.ba: PRVI DIO (19,50 KM) i DRUGI DIO (19,50 KM)

Ako živite u Hrvatskoj, ne znam gdje možete kupiti knjigu. Ukoliko nego od čitaoca zna, neka mi javi pa ću dodati.