Recenzija: Izvini, ali hoćeš li da se udaš za mene? – Federico Moccia

Knjigu “Izvini, ali ti si moja ljubav” i nastavak “Izvini, ali hoćeš li da se udaš za mene?” sam čitala u srednjoj školi, što je poprilično davno. Obzirom da sam dobila dvije radosne vijesti: prijateljice su mi javile da su ih momci zaprosili, ponovo sam se sjetila knjige: “Izvini, ali hoćeš li da se udaš za mene” i odlučila da napišem recenziju za nju.

Većina mojih pratioca na instagramu su mlađe osobe koje tek čitaju mnoge serijale koji su obilježili moju srednju školu i početak fakulteta, poput: Harry Potter, Igre gladi, Različita, pa i knjige Fecerica Moccie. Iako u posljednje vrijeme čitam stručne knjige o kojima ću vam nekada pisati, smatram da ne bih trebala zaboraviti preporučiti knjige koje su mi bile toliko drage u tinejdžerskim danima.

Izvini, ali ti si moja ljubav

Da bih predstavila drugi dio, moram spomenuti dešavanja u prvom. U knjizi: “Izvini, ali ti si moja ljubav” upoznajemo 4 prijateljice koje sebe nazivaju Talasima, (italijanski: Onda – prva slova njihovih imena). Sedamnaestogodišnjakinje, zaljubljene su u život, vesele, šašave, uvijek raspoložene za nove avanture. S druge strane, upoznajemo i 4 čovjeka na pragu srednjih godina koji imaju svoje probleme i ne nalaze se u baš idealnom periodu njihovih života.

Ljubavna priča počinje saobraćajnom nesrećom u kojoj Alex (iz skupine “na pragu srednjih godina”) svojim autom udari mladu Niki koja je vozila skuter. To je bilo dovoljno da se desi ljubav na prvi pogled, ali kod Niki, ne još kod Alexa. 😀 Naravno, kakva bi to bila priča da ne postoji neka prepreka zbog koje ne mogu biti zajedno?! Njih dvoje dijeli ne jedna, nego dvije decenije . Osim razlike u godinama, dijele ih i različita životna iskustva, odnosno Alex ih je imao i previše i veoma je oprezan u životu, a Niki je tek na početku svog života, beskrajno je optimistična i vjeruje u ljubav.

Osim interesantne priče između Niki i Alexa, uvučeni smo u živote njihovih prijatelja. Da li ljubav može biti dovoljna da prevaziđe prepreku zvanu “20 godina razlike”? Sigurno da može, barem u ovom slučaju, obzirom da je izašao nastavak. Preporučujem da pregledate i film koji na Yotube-u možete pronaći i s našim prijevodom: LINK.

Izvini, ali hoćeš li da se udaš za mene?

Da li ljubav može potrajati zauvijek? Već 3 godine, Niki i Alex su u sretnoj vezi, zaljubljeniji nego ikada. Alexa okupiraju poslovne obaveze, Niki je upisala književnost i ima svojih fakultetskih obaveza, ali i dalje se vole kao prvog dana, ako ne i više. U ovoj knjizi možemo pročitati razne sumnje i dvojbe, da li je ljubav dovoljna?! Bez obzira na sumnje, Alex odluči da zaprosi Niki, a stvari se komplikuju kada se u njihovim životima pojave mlada i atraktivna asistentica koja počne raditi sa Alexom, ali i Gvido, Nikin kolega s fakulteta koji je veoma zainteresovan za druženje s njom.

Kako se izboriti sa svim tim preprekama, pročitat ćete u knjizi. Postavljeno je mnogo pitanja, ali je LJUBAV uvijek odgovor!

U srednjoj školi sam mislila da će me suđeni zaprositi ovom knjigom, umjesto prstenom (obzirom na specifični naziv). Volim knjige Federicca Moccie, a ukoliko niste pročitali sve… pa, šta čekate? 🙂

Gdje kupiti knjigu?